..: سلام قولا من رب رحیم :..



آخرین نظرات
  • ۲۷ تیر ۹۲، ۰۱:۲۰ - vahid
    mer30

بعضی وقت ها هست که می خواهیم یک فایلی را دانلود کنیم ولی این فایل درون یک فایل فشرده شده zip  یا rar قرار داره و ما مجبور میشیم که کل آن فایل را دانلود کنیم! این موضوع مخصوصا برای کاربران ایرانی که اکثرا از اینترنت هایی با محدودیت حجمی استفاده می کنند باعث سختی و زیان می شه! و یا اینکه قبل از دانلود یک فایلی می خواهیم که محتویات داخلش را اول چک کنیم که ببنیم آیا همونی هست که می خواهیم یا نه؟!

در زیر تصویری از محیط برنامه را می بینید که فایل ۱۰۴ مگابایتی فستیوال موسیقی بی کلام مجموعه ۱۱ را بدون اینکه بطور کامل دانلود کنم باز کردم و هر کدام را که بخواهم می توانم دانلود کنم.

مشاهده و استخراج محتویات فایل های zip و rar بدون نیاز به دانلود کل فای

روش کاربردی زیر را برای مشاهده و استخراج محتویات فایل های zip و rar بدون نیاز به دانلود کل فایل مربوطه معرفی می کنم.

با استفاده از نرم افزار LoadScout

مشاهده و استخراج محتویات فایل های zip و rar بدون نیاز به دانلود کل فایل

شما با استفاده از این نر افزار که در حال حاضر که من این پست را در سایت قرار می دهم آخرین نسخه آن ۳٫۰ می باشد و کاملا هم رایگان است، می توانید که به راحتی با قرار دادن لینک آدرس دانلود فایل zip یا rar مربوطه محتویات داخل آن را مشاهده و هر کدام از فایهایی که نیاز دارید را دانلود کنید. این برنامه را می توانید از لینک زیر دانلود کنید.

دریافت برنامه

 

کار کردن باهاش خیلی راحته من نمی خواهم وارد جزئیات نحوه استفادش بشم فقط این را میگم که از قسمت Open URL برنامه، آدرس لینک فایل zip را به برنامه میدیم و بقیش هم با یک کم بررسی مشخصه که چه کاری باید بکنید!

با تشکر از Blog.aminbeheshti.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">