..: سلام قولا من رب رحیم :..



آخرین نظرات
  • ۲۷ تیر ۹۲، ۰۱:۲۰ - vahid
    mer30

لالالایی ، لالالایی

امان از درد تنهائی

دلم تنگه دلم تنگه

عزیزم راهی جنگه

برو قربون اون خالت

دل مادر به دنبالت

عزیزم شاخ شمشادم

جوون تازه دامادم

برو مادر به قربونت

فدای فاطمه (س) جونت

برو مادر علی(ع) یارت

برو قرآن نگهدارت

مادر شهید

۱۴ سال بعد

لالالالا گل پونه

جوونم اومده خونه

جوونم گرمی خونه ام

بلند بالای چهار شونه ام

نگفتی مادرم پیره؟

زمین گیره,زمین گیره؟

به دل غم کردی ای مادر

قدم خم کردی ای مادر

لالالالا گل دشتی

چرا اینگونه برگشتی؟

دل مادر پر درده

بگو کی پرپرت کرده

چرا بی سر شدی مادر؟

عجب لاغر شدی مادر

سرت را بهر دین دادی؟

مبارک باشه دامادی

لالالالا گل عناب

ببین مادر شده بی تاب

لالالالا گل زیره

دلم آروم نمی گیره

حلالت باشه این شیرم

چه کردی بادل پیرم؟

دلم یارب چه بی تابه

گل آلاله ام خوابه

لالالالا گل بادوم

گل مادر بخواب آروم

  • ۹۱/۱۰/۰۳
  • مهدی محمدی
  • |
  • ۱۶۷۲ بار نمایش
  • |
  • ۱۳۵۱ نفر بازدیدکننده

فتنه

مادر شهید

گل مادر بخواب آروم

لالالایی

شعر مادر شهید

نظرات (۱)

  • مجید محمدی
  • بسم رب الشهدا و الصدیقین

    خدارحم کنه اون دنیا چی باید جواب بدیم

    خداکنه نمیریم تا با اونا روبرو نشیم

    نمی دونم چی بگم نمی دونم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">