..: سلام قولا من رب رحیم :..



آخرین نظرات
  • ۲۷ تیر ۹۲، ۰۱:۲۰ - vahid
    mer30

آفیس ۲۰۱۰ برای ویندوز Xp sp3، ویندوز ویستا، ویندوز 7، ویندوز 8 و ویندوز سرور 2003، ویندوز سرور 2008 طراحی شده و سازگار با ویندوز XP sp1 و XP sp2 نیست.
لذا وقتی می خواهید روی این ویندوز ها آفیس ۲۰۱۰ نصب کنید با پیغام زیر مواجه می شوید:(مانند شکل زیر)

"Setup is unable to proceed due to the following error: To install and use this product, you must be running one of the following operating systems: Windows 7, Vista SP1, XP SP3, Server 2003 SP2, Windows 7 (x64), Vista SP1 (x64), Server 2008 x(x64). Correct the issue(s) listed above and re-run the setup."

آموزش رفع مشکل نصب آفیس 2010 روی ویندوز XP sp2
برای نصب آفیس ۲۰۱۰ روی ویندوز XP sp2 (بشرطی که ۳۲ بیتی باشد) به روش زیر عمل کنید:

وارد رجیستری شوید. (از طریق منوِی Start گزینه Run را کلیلک کرده و تایپ کنید regedit و OK را کلیلک کنید)
مسیر زیر را دنبال کنید: (مانند شکل زیر)

آموزش رفع مشکل نصب آفیس 2010 روی ویندوز XP sp2
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Windows


از قسمت سمت راست CSDVersion را باز کرده و مقدار آن را از ۲۰۰ به ۳۰۰ تغییر دهید. (مانند شکل بالا)
رجیستری را بسته و سیستم را مجددا راه اندازی کنید(Restart).
هم اکنون قادر خواهید بود بدون هیچ مشکلی آفیس ۲۰۱۰ را نصب کنید. (و دعا به جون ما کنید) یادتون نره بعد از نصب، مجددا وارد رجیستری شده و مقداری را که تغییرداده بودید را به ۲۰۰ برگردانید.
همین! تمام!

  • ۹۱/۰۹/۲۷
  • مهدی محمدی
  • |
  • ۱۰۸۷۹ بار نمایش
  • |
  • ۸۴۵۰ نفر بازدیدکننده

نصب

error

install

office 2010

سرویس پک 2

آفیس 2010

XP sp2

Xp sp3

XP sp1

ایکس پی

سرویس پک 1

نظرات (۱۸)

خیلی هم خوب تنکس
عالی بود دمتون گرم خدا پدر و مادرتون رو بیامرزد خداوند هرچی میخوای بهت بده
پاسخ:
همچنین. متشکر از دعاتون!
عالی ؛ عالی
رحمت بر پدر و مادرت
دمت گرم خیلی گلی
سلام من تمام مراحل رو انجام دادم و از رجیستری خارج شدم وrestart کردم ولی ویندوز لودنشد ومجبور شدم از safe mod تنظیمات را به حالت اولیه 200برگرداندم .
لطفا راهنمایی کنید.
خیای مطالب به دردم خورد باعث شد آفیس و نصب آن را یکی یکی یا د بگیرم و از یاد م نرود

من می خواستم از نویسنده وبلاگ حسابی تشکر کنم خیلی بذردم خورد مرسی دمتون حسابی گرم

من وقتی مقدار رو به 300 تغییر میدم بعد از ری استارت کردن خود به خود به 200 برمیگرده و هنوز همون مشکل رو دارم !!
سلام من می خوام روی xp 64 bit نصب کنم باید چکار کنم؟ راه حل چیست؟
ممنون
سلام
دمتونون گرم
اومدم براتون دعا کنم دیدم ی مشکلی پیش اومده اونم اینه ک هنوز مشکل برطرف نشده مو ب مو تمومه چیزایی ک گفتید انجام دادم اما نشد ک نشد
جون من ی چیزی بگید من چیکار کنم دعا ب جون کی کنم

سلام من تمام این مراحل رو رفتم ولی یه خطا میاد که نوشته msxml

دانلود کردم برنامشو ولی باز پیغا خطا میاد حالا من چکار کنم؟
واقعا ممنون
سلام راهنمایی کنید زمان نصب افیس این پیغامو میده باید چکار کنم؟     

only one instance of setup may be run at a time

خدا خیرت بده
انگار از قفس آزاد شدم
همیشه خوش باشی
یعنی مردی بخدا . دمت گرم. ایشالا به مراد دلت برسی . اینو از ته دل گفتم.
سلام

من مشکل در نصب نرم افزار mathcad دارم و دایم با ارور
http://hello.blog.ir/1391/09/27/How_To_Instal_Office_2010_On_Windows_XP_SP2 l,h[i lda;
ای رحمت به اون شیر پاکی که خوردی.دمت گرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">