..: سلام قولا من رب رحیم :..



آخرین نظرات
  • ۲۷ تیر ۹۲، ۰۱:۲۰ - vahid
    mer30

علامه مصباح در دیدار امروز با شورای مرکزی جبهه پایداری بیان داشتند:
‏بینی و بین الله شهادت می دهم که روی زمین و زیر این آسمان کسی اصلح از آقای لنکرانی نمی شناسم/ امیدوارم که این شهادت برگ زرینی درنامه 80 ساله‌ام باشد.

بینی و بین الله شهادت می دهم که روی زمین و زیر این آسمان کسی اصلح از آقای لنکرانی نمی شناسم

دیروز بعد از ظهر (۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲) شورای مرکزی جبهه پایداری به دیدار علامه مصباح رفتند و آیت الله مصباح در این دیدار این گونه اظهار داشتند:

من در پیشگاه الهی شهادت می دهم در بین کسانی که در یازدهمین دوره ریاست جمهوری کاندیدا شده اند جناب آقای دکتر لنکرانی ‏اصلح هستند و امیدوارم که این شهادت برگ زرینی درنامه 80 ساله من باشد.

شهادت می دهم که روی زمین و زیر این آسمان کسی اصلح از آقای لنکرانی نمی شناسم

ایشان در بخشی دیگر از سخنان فرمودند : برخی از افرادی که کاندیدا شدند من به آنها ارادت دارم و آنها نور چشم من محسوب می شوند اما برای این کار مناسب نیستند ولی

بینی و بین الله شهادت می دهم که روی زمین و زیر این آسمان کسی اصلح از آقای لنکرانی نمی شناسم.

دانلود فیلم

  • ۹۲/۰۲/۲۵
  • مهدی محمدی
  • |
  • ۳۵۵۳ بار نمایش
  • |
  • ۳۱۰۸ نفر بازدیدکننده

نظرات (۳)

 کامران باقری لنکرانی، کاندیدای احتمالی ریاست‌جمهوری با علامه مصباح یزدی و آیت‌الله جوادی‌آملی در قم دیدار کردچکیده

به گزارش خبرنگار «نسیم» این کاندیدای احتمالی ریاست‌جمهوری امروز بعد از ظهر در موسسه امام خمینی(ره) با آیت‌الله مصباح یزدی و در مرکز علوم وحیانی اسراء با آیت‌الله جوادی آملی دیدار کرد
سلام
من هم تو بلاگ وبلاگ دارم 
چطوری قالبتون رو اینطوری کردید
ممنون 

پاسخ:
سلام چطوری کردم!؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">