..: سلام قولا من رب رحیم :..



آخرین نظرات
  • ۲۷ تیر ۹۲، ۰۱:۲۰ - vahid
    mer30

برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید:

پوستر 8: انتخاب اصلح، دکتر باقری لنکرانی

آیت الله مصباح یزدی:

من در پیشگاه الهی شهادت می دهم در بین کسانی که در یازدهمین دوره ریاست جمهوری کاندیدا شده اند جناب آقای دکتر لنکرانی ‏اصلح هستند و امیدوارم که این شهادت برگ زرینی درنامه 80 ساله من باشد.

برخی از افرادی که کاندیدا شدند من به آنها ارادت دارم و آنها نور چشم من محسوب می شوند اما برای این کار مناسب نیستند ولی

‏بینی و بین الله شهادت می دهم که روی زمین و زیر این آسمان کسی اصلح از آقای لنکرانی نمی شناسم.

  • ۹۲/۰۲/۲۶
  • مهدی محمدی
  • |
  • ۳۸۸۴ بار نمایش
  • |
  • ۳۳۴۸ نفر بازدیدکننده

نظرات (۳)

ممنون از پوستر زیبا
عالی است خدا اجرتان دهد
سلام
به وبلاگ من سر بزنید
ما یه مجموعه سایبری به نام اصلح هستیم
09361302331
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">