..: سلام قولا من رب رحیم :..



آخرین نظرات
  • ۲۷ تیر ۹۲، ۰۱:۲۰ - vahid
    mer30

شاید به این مشکل برخورد کرده باشید که موقع نصب آفیس (فرقی نمی کنه  ۲۰۰۷، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳) خطای "Microsoft office professional 20** encountered an error during setup" را بدهد و آفیس نصب نشود. راه حل این کار خیلی ساده است.

office error

برای حل این مشکل نیاز به نصب دو برنامه تعمیری زیر دارید بعد از نصب این دو برنامه تعمیری آفیس خود را با خیال راحت نصب کنید بدون هیچ مشکلی.

دریافت برنامه تعمیری ۵۰۱۵۴

دریافت برنامه تعمیری ۵۰۴۹۳

نظرات (۱۶)

  • مسعود عیسوی
  • بسیار سپاسگذارم
    پاسخ:
    ممنون!
    بسیار ممنون
    سلام
    من از راه حل شما رفتم ولی به نتیجه نرسیدم
    نمیدونم مشکل نصبش چیه؟
    دقیقا همین ارور رو میده ولی هر کاذ میکنم نصب نمیشه
    پاسخ:
    سلام
    من خودم همین مشکل رو داشتم اینترنت و سایتهای خارجی رو زیر و رو کردم تا فهمیدم با نصب دو برنامه بالا مشکل حل میشه.
    فاعدتاً همانند دوستان بالا شما هم باید مشکلتان حل بشه!
    سلام
    من هم دقیقا همین مشکل رو دارم با نصب افیس این راه هم امتحان کردم حتی برنامه Microsoft Net framework 4.5 رو هم از خود Windows update اپدیت کردم اما نشد که نشد.
    دانلود نمیشه
    پاسخ:
    الآن درستش میکنم.
    پس این 2تا برنامه چرا اینجوریه؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
    اصلا"فایل قابل دانلود نیست!!!!
    فقط یه سری علائم ِ تو نوتپد کههههههههههههههههههه.............
    آقا من هر دو فایل رو دانلود و نصب کردم اما بازم همون ارور رو می ده افیس قبلیم رو هم  دیلیت کردم اما فایده نداشت چیکار کنم
    جواب دوستان....
    آقایون فایل هارو باز نکنید فقط آدرس لینکو به دانلود منیجر بدین تا به صورت برنامه بشه....

    سلام
    اگه با حطای زیر مواجه شدیدتاریخ سیستم را 2012 کنید

    microsoft office 2013 encountered an error during setup 

    من تاریخ رو گذوشتم 2013/01/02 نصب شد.....واقعا ممنونم

    دستت درد نکنه،دوتا فایل رو نصب کردم مشکلم حل شد.

    خیلی خیلی ممنون

    دستتون درد نکنه.مشکلم داشت حل می شد که یهو یه ارور دیگه اومد که توش کلمه Rosbude داشت. دوباره تو اینترنت سرچ کردم فقط مایکروسافت رفع این ارور رو داشت.نشستم خوندم نوشته بود فایل ستاپ نصب آفیس رو کپی کن رو دسکتاپ بعد سی دی رو در بیار از روی دسکتاپ نصب کن.احتمال زیاد حل میشه.اگه حل نشه دیگه باید اکانت داشته باشی تا مایکروسافت راهنمایی کنه.الحمد ا... کار به جاهای باریک نکشید و با یک کپی پیست ساده رفع شد.
    گفتم شاید مشکل بقیه هم باشه...
    باسلام خدمت همه
    منم همچین مشکلی رو داشتم وبا تغییر زمان و جابه جایی فایل نصب آفیس به دسکتاپ تونستم آفیس 2013 رو نصب کنم
    سلام اولین برنامه رو که نصب میکنم وسطش از من س دی میخواد و دومی هم فقط سه تا گزینه داره که برای اطلاعات بیشتره
    لطفا اگه کسی میدونه چطور باید درستش کنم بم خبر بده اینم ایمیلم
    ho_ard88@yahoo.com
    خیلی لازمه پایان نامم مونده باید تمومش کنم کمک کنین لطفا
    خدا خیرت بده، چقدر برای حل این مشکل دعات کردم...
    سلام 
    من با نصب اون دوتا فایل مشگلم حل نشد فقط با تعغییر تاریخ درست شد .ممنونم از دوستان
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">